במיוחד לכבוד חג הפסח, הקימה מאוחדת מוקד טלפוני מיוחד לשאלות ותשובות אודות כשרויות של תרופות שונות.המוקד זכה להיענות גדולה, שהוכיחה כי רעיון קטן, עונה לעיתים על צורך גדול.
אגב, ההצלחה בלטה לעין עקב 2,000 פניות וקריסת המערכת בחצי השעה הראשונה (ואל דאגה - כל הפונים קיבלו תשובה המניחה את הדעת...)
אגב, ההצלחה בלטה לעין עקב 2,000 פניות וקריסת המערכת בחצי השעה הראשונה (ואל דאגה - כל הפונים קיבלו תשובה המניחה את הדעת...)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה