יום שלישי, 23 ביוני 2009

אגד מטמיעה את השימוש בשירות 2800*:






שת"פ נוסף נרשם גם בין חברת מירס וחברת אגד.
שירות SMS הנועד להעלות את רמת השירות ללקוח. הלקוח נחשף למידע תחבורתי בזמן קצר, ביעילות מקסימאלית ובמענה מדוייק אודות צרכיו.הקמפיין ממוקד במגזר הדתי לאומי בשל שימוש גובר בקווי התחבורה השונים. הקמפיין אינו מיועד לציבור החרדי וזו מסיבה פשוטה - תקשורת המיסרונים איננה מקובלת והשוק הסלולר הכשר אינו תומך בטכנולוגיה זו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה