יום שלישי, 30 בדצמבר 2008

סיכום שנה 1

מה קד"ם למה?

עברה שנה, ואנו מסכמים כמה מן הפעילויות הקופצניות שהפקנו השנה, בה יצאנו לשטח עם המותגים היקרים שלנו, חילקנו, קפצנו, התחפשנו, נהגנו, הגרלנו ועשינו הכל - רק לא בצורה הרגילה. תיהנו!

הלקוח: מירס
האירוע: השקת בלוטוס כשר של מירס ב"פורום מנהלים" של המודיע, בנייני האומה ירושלים
הפעילות: מיתוג 4 סגאווי שהסתובבו בין באי הפורום וחילקו גלויות השתתפות בהגרלה של בלוטוס כשר - מתנה!


הלקוח: רקיט בנקיזר
האירוע: פעילות שטח מיוחדת לקידום מותגי כביסה
הפעילות: חלוקת 20,000 דוגמיות לכל מוצר (אבקת כביסה קולון וקליה הסרת כתמים)
ב-25 מכבסות מובילות במגזר החרדי. בנוסף, עלון של קליה עם מידע מפורט ובקרוב יחולקו פנקסי קופונים עם הנחות ברשתות החרדיות.


הלקוח: גלידות ריאו
האירוע: מבצע הילד הטוב 2 - חלוקת 300,000 טבלאות "הילד הטוב" במגזר החרדי. ההורים ממלאים את הטבלה והילדים מחכים להפתעות של ריאו.
הפעילות: ניידת שהסתובבה בכל הריכוזים החרדיים, וחילקה שלגונים לילדים שמילאו את טבלת "הילד הטוב".


הלקוח: קופת חולים מאוחדת
האירוע: פתיחת מרפאה חדשה בבית"ר
הפעילות: ביקור בכירי מאוחדת אצל ראשי העיר, טקס קביעת מזוזות במקום. האירוע כלל ארוחת צהריים יוקרתית,חלוקת בקבוקי יין לנוכחים, ודיוור עיתון מיוחד שחולק בדיוור ישיר בבית"ר על האירוע ושירותי הרפואה המתקדמים בעיר.

הלקוח: קרלו
הפעילות: בובת קרלו ענקית מגיע לכל הגינות הציבוריות ברחבי הארץ, ומחלקת עשרות אלפי עותקים של "משחקרלו" - חוברת משחקים והפתעות לילדים.



הלקוח: שוקושוק
הפעילות: ניידת שוקושוק הסתובבה בריכוזים החרדיים ועליה מספר תיבות הגרלה. כל ילד הגיע לניידת עם אריזות שוקו, הכניס את ידו לתיבת המפתחות והגריל מפתח, בעזרתו הוא ניסה לפתוח את כל התיבות. בתיבות חיכו מאות פרסים: אופניים, מצלמות ושעונים. בסוף המבצע נערכה ההגרלה הגדולה: פרס ראשון 10.000 ₪.

2 תגובות:

  1. מעניין לדעת מה עושים אחרים בקטגוריה: לא ראינו פעילות רחוב של שטראוס (או תקנו אותי אם אני טועה...

    השבמחק
  2. למה הפירוט הקמצני הזה? אי אפשר להרחיב יותר?

    השבמחק